Sone, deneme, nesir ve hatta kısa öyküleri, "şiir" sanan bir güruh var! Kimisi okuduğu yazıda konu bütünlüğünü yakalayamaz, kimisi okuduğunun ne olduğunu bilmez! Kimisi de sözcükleri altalta sıralamayı şiir sanır.
Sone, deneme, nesir ve hatta kısa öyküleri geçtik, imge nedir diye sorsan, satır aralarına saklanmış gizli özne demeden öteye geçmeyecek. Ne var ki, bir başkasının yazdığı Sone, deneme, nesir ve hatta kısa öykülere öyle yorumlar yapar ki, sanirsın edebiyat profesörüdür!
Tıpkı benim türünü söylemeyeceğim "ADONİA" başlıklı yazıma bilgiçlik taslayarak saçmalamaları gibi!
Ve yine sorsan şiire yorum yaptım diyecek. Ama edebiyatçı olarak şiirin yorumlanmayacağını, sadece tahlil edileceğini bilemez!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta