öpüş möpüş dikiş nakış
seviş meviş yere seriş
öpüş möpüş kimi öpüş..! ..
seni sevip seni öpüş
neyi öpüş neye ölüş
aşk'a ölüş meşke ölüş...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




emre ben divan şairi değilim ki bana bu eleştiriyi yaptın ..ben öylesine yazıyom kusurum olabilir niye bu kadar darılmışsın yaw..:))
askim cok güzel müzelsin
sen beni hem yersin hem üzersin
matematik ben iyiyim sen cok sözelsin
kafam basmayınca hiç acımaz beni düzersin
-sen geldin sevdin yedin çektin gittin
ben aldim verdim elimde patladi nediim
-dedik dedik dinletemedik sen almayı beceremedin
verdin de almadik mi diyon vay ben ne essegim
-eşşekliğine sözüm yok gözüne soktuk artık daha ne eyleyelim
bu şiirimi evde yazdiğim içim elime kağidi kalemi alip yazdiğim ilk şiirdir..yazdiğim şiirler i gelende pc başinda yazdim ama bu ilk kalem ile yazdiğim şir..umarim beğenirsiniz..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta