Sözlerim adınla bitiyor hep,bilemem Neden
Neden bu kadar bağlandım Sana
Sana yazdığım şiirlerim öksüz Şimdi
Şimdi giden gitti ağlama Vakti
Vakti unutmuşum dertli bir Gece
Gece günahını attı Kalbime
Kalbime acılar bulaştırdın Sen
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Vazgeçtim; hüzünlü olduğuna inandırdığın gözlerinin sahteliğinden..
Vazgeçtim; ne zaman seni görsem, içime düşen ateşin iyi birşey olduğunu düşünmekten..
sizde vazgeçmişsiniz:(
sevgiler
yüreğine sağlık...güzel şiir..
cenk aksal
Tebrikler kardeşim, güzel bir şiir. Başarılarınızın devamı dileğimle.
Suna Doğanay
git gidebilirsen,
arkana baktığın anda anlarım ki gitmek istemezsin bilirim...
sakın arkana bakma....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta