Arka plan , in miydin ; cin mi?
Seni bir türlü çözemedim.
Sevda mıydın , keder miydin?
Aydınlık miydin , karanlık mi?
Nedense hep gönlüm sana aktı.
Dur durak bilmeden,dinlenmeden.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Son satır, son mısra, son zamanlarda yaşadığım anımı hatırlattı bana , ve bir gün bende bu cümleyi kurdum.
Allah seni , çok ama çok mutlu etsin
Hoş geldiniz safalar getirdiniz.Pek bir memnun ettiniz.Yorumunuza,beğeninize şükranlarımı sunarım...Selam ve sevgilerle...
İlk satırı okuduğumda aklıma tek kişi geldi, aklıma tek şey geldi, ilk satır o kadar çok anlamlı olmuş ki anlatamam ellerinize sağlık ????
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta