Gecenin yarısını çıkardım düşümden
Ki
Kaç kere güneşleri batırdım;
Sen görmedin...
Her defasında denize sokuldukça alev
Bir yıldız ekledim batışına;
Sen bilmedin...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok güzel bir şiir okudum. Keşke bu güzellik biraz daha devam etseydi. Yarışmada başarılar diliyorum. Yüreğiniz hiç eksilmesin ve hep sevgi dolu olsun. Sevgiyle kalın
Sevgim minnacık kaldı bu adada....
____________sen sevemedin.............İçim burkuldu.
Tebrikler sevgilerimle
Gülaycım hüzünlenmişsin sen o adada. Şiirlerin çok güzel, güzel de sana gülmek yakışır. Barış Aluk.
Yüreğimi gömdüm bu denizin ortasına
Ve
Karasında kaldı tüm sevgilerim.
yürek sevgiden yoksun kalmasınn..
sevgi ve saygıyla
hasan basri kale
Evet ay'ı şeklinde olmalıydı..manayı bozuyor gülay hanım..sevgiler..
Özellikle ikinci kıtadaki betimlemeleri hayranlıkla okudum. Ne güzel bir şiir bu!
Saygılarımla
İbrahim Tolga Özsoy
Yüreğimi gömdüm bu denizin ortasına
Ve
Karasında kaldı tüm sevgilerim.
Deniz kocaman, kara kocaman;
Sevgim minnacık kaldı bu adada....
____________sen sevemedin...
tebrikler güzel şiiriniz için selamlar
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta