Boşa atıp,bizde sevda sezerdi
Gökyüzünde karanlığa sinince
Yaşadıkça anıları ezerdi
Yar sevdiği güzel taya binince
Yüreğime acıları kor ama
Toprağını birbirine sen kattın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar beklerim
nice şiirlere
salim erben
şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar beklerim
nice şiirlere
salim erben
şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar beklerim
nice şiirlere
salim erben
çok güzel dörtlükler üstad...
akıcı ve anlamlı...
kutluyorum güçlü kaleminizi...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta