Boşa atıp,bizde sevda sezerdi
Gökyüzünde karanlığa sinince
Yaşadıkça anıları ezerdi
Yar sevdiği güzel taya binince
Yüreğime acıları kor ama
Toprağını birbirine sen kattın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar beklerim
nice şiirlere
salim erben
şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar beklerim
nice şiirlere
salim erben
şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar beklerim
nice şiirlere
salim erben
çok güzel dörtlükler üstad...
akıcı ve anlamlı...
kutluyorum güçlü kaleminizi...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta