Hayat da umut veren aşıklar gibidir.Ölümü hesaba katmaz...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğinize emeğinize sağlık. Umut biter söz biter, ömür biter. Kısa ve özlü bir anlatımdı kutlarım. Selamlar
Onlarca cümlenin anlatamadığı iki kısa cümlede.Öz ve kısa anlatım,
emeğine yüreğine sağlık,
saygılarımla
Anlamlı...
Tebrik
ediyorum
Gökhan bey,
selamlar...
t e b r i k l e r i m l e
GÜZEL BİR SÖZ TEBRİKLER..
kara tahtaya yazacak kara kalemi vardır aslında
İki cümleleik uzun bir şiir olmuş Güzel ve özeldi yazan yüreği tebrik ederim.
insanlar vardır sayfalar dolusu yazar
hiç birşey anlatamaz
insanlar vardır bir satıra dünyayı sığdırır.
Mükemmel,ancak bu kadar güzel ,
bu kadar sıcak ,
bu kadar içten kelimelerle anlatılabilir.
KISA VE ÖZ KUTLARIM GENÇ ŞAİRİMİ 10 ANT
AYNEN ÖYLE KUTLARIM..
Bu şiir ile ilgili 37 tane yorum bulunmakta