...Dudağımdaki yarık, küstürmüştü beni aynalara... O da çok koymadı aslında... Ah dedim... Hayıflandım... Bir de şu; Utancın al rengi kazınmasaydı ruhuma... Ne iyi olurdu... Düş kırığı serencamımın son tortusunu yudumladım... Zehir gibi... (OSMAN KOCA)
...Dudağımdaki yarık, küstürmüştü beni aynalara...
O da çok koymadı aslında...
Ah dedim... Hayıflandım...
Bir de şu;
Utancın al rengi kazınmasaydı ruhuma...
Ne iyi olurdu...
Düş kırığı serencamımın son tortusunu yudumladım...
Zehir gibi...
(OSMAN KOCA)