Eda Yeğin - Hakkında Yazdığı Tanıtım Yazısı

              ...Dudağımdaki yarık, küstürmüştü beni aynalara...
              O da çok koymadı aslında...
              Ah dedim... Hayıflandım...
              Bir de şu;
              Utancın al rengi kazınmasaydı ruhuma...
              Ne iyi olurdu...
              Düş kırığı serencamımın son tortusunu yudumladım...
              Zehir gibi...
                                                                   (OSMAN KOCA)