Kültür Sanat Edebiyat Şiir

öğretmenine aşık olmak sizce ne demek, öğretmenine aşık olmak size neyi çağrıştırıyor?

öğretmenine aşık olmak terimi Erkan Orhan tarafından tarihinde eklendi

  • Tossgkskgtskgd
    Tossgkskgtskgd

    Ya bak aslında gercekten daha cok erken orta 3 te olan birisi ama beden hocam gercekten cok karizma diger erkek hocalarda karizma fakat onun gibi değil cok cekici geliyor bana ama konduramıyorum kendime

  • Tossgkskgtskgd
    Tossgkskgtskgd

    Ya bak aslında gercekten daha cok erken orta 3 te olan birisi ama beden hocam gercekten cok karizma diger erkek hocalarda karizma fakat onun gibi değil cok cekici geliyor bana ama konduramıyorum kendime

  • adını koyamadığın
    adını koyamadığın

    Bile bile imkansıza aşık olmak
    Aramızda yaş farkı neredeyse yok
    hem öğretmenim hem hemcinsim bir de sevgilisi var ve onunla ilgili konuşmuyor aslında bazan bana diğerlerinden farklı davranıyor ama emin olamıyorum onu istiyorum

  • İsimsiz
    İsimsiz

    Ben orta 3 teyim bizim sosyal hocası var ve ben ona aşık oldum glb derste her biseyi bilir oldum sadece bana espiri yapıyor hoca bütün sınıf gülüyor soruyu bilemedim diye ağladım eğer bilirsen 100 vercem sana dedi bende bilemedim geldi yanıma sen yapamassan kim yapcaj bu sınıfta sil gözyaşlarını fln dedi tenefüste agliyormuyum diye baktı birde ( saçma ama olsun)

  • Ekin Su
    Ekin Su

    ben orta 2 deyim daha çok erken ama müzik öğretmenime aşık oldum ne yapacağım ya off mesela okuldaki çoğu kişi ona aşık ve ben yanlarında kız görünce sinir oluyorum beni fark etsin istiyorum :(( ve askere gidicek 2 hafta sonra :((

  • Ekin Su
    Ekin Su

    ben orta 2 deyim daha çok erken ama müzik öğretmenime aşık oldum ne yapacağım ya off mesela okuldaki çoğu kişi ona aşık ve ben yanlarında kız görünce sinir oluyorum beni fark etsin istiyorum :(( ve askere gidicek 2 hafta sonra :((

  • eylul
    eylul

    benimde ogle bir hocam vardi yani ck sevmisiz ama asik olmamisim sadece alismisiz neyse bu bizim okuldan ayrildi baska okula gitti bana hep sen benim bas belamsin derdi ondan corona oldu okullar kapandig icin vakitsiz ayrildik neyse arti 2 yil olucak bu hocamin calistigi okuldan ote yanda benim ingilizce kursum var kursdan cikdim o gunde hava cok soukdu bere maske fln takmisim aklimdada uniye hazirlik icin sinav sorulari bide baktim biri beni sesliyor arkamda kulaklik oldugu icin duymamisim yuzumu cevirdigimde ogretmenim neyse selamlasdik fln sonra dersler nasil uniye hazirlik nasil dedi bende iy ogretmenim ama zor bana gulumseyerek sen zaten zor olani seversin cocuklari fln sordu beni unuttunuzmu fln ben hocam okuldan gitsenizde hala sizin adiniz geldiginde bile eskisi gibi aniyolar bana iy onlar unutmamis zaten sizin sinifdan ayrilik banada vakitsiz olmusdu dedim hocam zaten side cocuklarda biliyordunuz ayrilicaginizi bana nasil unnutumussun beni ne degisti bu yil icinde dedim hocam bi sey degismedi sadece buyuduk hem siz bana bas belamsinn fln diyodunuz bana evet ogle ama yinede bu nasil tavir beni goruyorsun yanimda duz gecip gidiyosunsesleniyorum cevap bile vermiyosun ben arabami bu tarafa park etmesem seni goremiycekmisim artik buldum seni nasil olsa karsilasiriz yine ben hep sinif arkadaslarini gorurdum ama seni gormezdimm simdi artik seni buldumm ben hocam dalgin oldugum icin gormemisim kulaklik olmadigi icinde duymadim ama siz beni nasil tanidiniz bana parfumunden ben nasil yani bana senin parfumun oyle parfum ki sen okulda koluidorda yurudugunde diger ogretmenler kizin ne guzel parfum kokusu dedilerini hep duyardim bu kokuyu sadece sende duydum evde kardesimin parfumlerinede baktim hic biri senin gibi degildi ve sinifdaa olup olmamainda bu parfumden bilirdim sen okulda lmayinca hiss etmezdim bu parfumu o kadar guzel kokusu var ki hala aklimda ve sendenbaskada kimsede hissetmedim uzun bir sure sonra bu parum yine hiss etttim bakdim yine sendinn ben bunu sinifda dedigimdee kizlr resmen usdume usustulerr o parfumu bana ver flnn bense sadece guluyodum sonra ogretmenim ne degisdtide sende bu kadarr sosyal medyadan beni cikarmissin mesaj yazdim cevap bile vermedin ben hocam okudugumda gectii onun icin diger gunlerdemi cevap veremezdin ben hocam unutmusum bana unuttun hemdee cok iy unutmussun yani anliycaginiz ogretminimn aklinda parfumumle kalmisimm

  • mariam deniz
    mariam deniz

    bendede vardi boyle hiss yani hocami cok seviyordum fizik ogretmenimizdi sadece ben degil tum okul severdi amma en cok bizim sinif tabi oda bizim sinifi en cok severdi haftada 3 defa ders derdi bu dersler sirasinda onu sinirlide neselide uzgunde gorurduk ve o uzgun oldugunda bende kendimi kotu hiss ediyordum onu sinirlendirsemde hep derdi sn beni sinirde etsen sakinlestirede biliyosun sonra sosyal medyada yazismalar fln yani ogetmen ogrenci gibi amma orda daha samimi daha komikdi sanki o cogu zaman sinirli olan fizik hocamiz gitmis yerine dunya tatlisi biri vardi atta suphe edip bu bizim fizik hocamizmi diye sormustum oda gulerek evet demisdi okulda oyle olmak zorundaymis ve boyle boyle ona asik oldugmu zaan etmistim ama hic tipim olmayan bir karakter amma sonra corona yuzunden dersler durdu ve sevimli fizik hocamizda gitti ve su anda yineayni sehirdeyiz ama baska okulda ders veriyor diger cocuklar unutmasada ben artik hakikaten konusmasini bile hatirlamiyorum zaten sosyal medeyadan cikarmisdim gecenlerde karsilastim cok degistinmi sen oyle dedi bende ee tabi hocam buyuduk artik bana 1 yil ici de ne degisti dedi deim o zamanlar sizi sinir eden kizdi simdi hukuk okumaya hazirlanan biri sonra bana sosyal medyadan yazdi cevap bile vermedim hakatende cok degismisin yazmis ama YANI DIYCEM SU KI OYLE HISSLERINIZ OLUYORSA SAKIN ASK SANMAYIN SADECE ALISSMISSINIZ O INSANI GORMEYE SIMDI BEN KONUSMASINI SESINI BILE UNUTDUMM amma oyle ogrenciler var takinti haline getirir bunu yapmayin benim fizik hocamla aramda 7 yas fark var bekar amma ben onu ogretmen gibi sevmisim zaten oyle birisine asik olamiycam icin kendimi sorgulamistim simdi kizlar onun hakkinda hala eskisinde daha fazla heycanla konusurken ben guluyorum artikkk

  • Gereksiz
    Gereksiz

    Bu batağa bende düştüm liseliyim aramızda 7 yaş var aslında çok değil ama bir de hemcinsim evli fln değil sev i de yok diye biliniyor …
    Bana her şeyi ile mükemmel gibi geliyor bakışları , saçları ,dersi anlatış şekli bile
    1 /2 hafta önce derste bir şeyler okurken “ heyecandan “ ya da utançtan ellerim | sesim titriyor
    Sanıyordum ve hoca ile konuşurken ne diyeceğimi bilemiyordum elim ayağım birbirine dolaşıyordu
    şimdi duygularımı Daha iyi anladığım için ve hoca ile gün geçtikçe daha samimi olmaya başladığımız için. Konuşurken fln daha rahatım ama şimdi ne K yiyeceğim ben …

  • Nur Demir
    Nur Demir

    Onu bir daha görememek onun için nefes alıyordum şimdi hiç atmasa diye dua ediyorum . 4 senedir var ve olacak

  • Nur Demir
    Nur Demir

    Onu bir daha görememek onun için nefes alıyordum şimdi hiç atmasa diye dua ediyorum . 4 senedir var ve olacak

  • Gizli
    Gizli

    Ben hocamı çok seviyorum o evli ama karisını aldatıyor hemde okuldaki hocayla bunların gözümün önünde olması beni çok üzüyor ama biliyorum bir gün bende unutacam

  • Erdinç Limanlar
    Erdinç Limanlar

    Üni hazırlık için dershaneye başladım eylül aylarında onu pek sevmezdim sıkıcı ve itici olarak gelirdi ban gel zaman git zaman kasıma geldik bir deneme sınavı vardı bende katılmıştım bana sana güveniyorum demişti pandemi olduğu için onu hiç maskesiz görmemiştim bana sana güveniyorum demesi çok hoşuma gitmişti bende rahat olun hocam diyerek gülümsemiştim kağıtlar verildi biraz zaman geçtikten sonra o müdür yardımcısı ile konuşmak için dışarı çıktı ve maskesini indirdi panodan maskesiz halinin yansımasını gördüm ve çok beğendim onu sınav sonrası aklımdaydı yemek yemeye gittik instasını buldum ve istek attım akşam geri takip attı ve direk duvarını fulledim fotolarımı beğenir mi diye hep bekledim kafası eserse beğendi esmezse beğenmedi öğretmenler günü geldi ve bi planım vardı ona hediye almaktı hemen bir kolye sipariş verdim melekliydi kanatları taşlı falan son dersi bekledim ve arkasından gittim öğretmenler odasına gitti ben ordan çıkmasını bekledim çıktıktan sonra durdurdum ve öğretmenler gününüz kutlu olsun dedim elim ayağım titriyor gözlerimiz birbirine odaklandı şaşırdı tabi önceki akşamdan hediye aldığımı söylemiştim ve öğretmenler gününü erken kutlamıştım hediyeyi de ertisi gün vermiştim neyse konu dağılmasın çok teşekkür ederim dedi ve sarılıp sarılmama konusunda çok kararsız kaldı tam kolyeyi vericem heyecandan kutu elimden fırladı ben de hava da yakaladım :D sonra kutuyu verdim açtı baktı "Erdinç bu ço k güzzelll çok teşekkür ederim" dedi sonra çekip gitti ha bu arada matematik hocası olur kendisi ve matematik ile aram 0 dır. Sınıfta ki lavuklar her soruya cevap verdiğinde onlara çok özendim ama ben hiç veremedim her gece sigaramı yakıp hayata ve kaderime sövdüm alkole sarılıp sürekli ağlamaya başladım tarih 21 ocak 2021 arkadaşımın doğum günü aşık olduğum hoca ile fotoğraf çekilmek için onları kullandım bir gece önceden yazdım ona ... kişisinin doğum günü fotoğraf çekilelim dedim o da tabi neden olmasın dedi arkasından hemen ekledim benimle ayrı çekilin ama diye o da çekiliriz tabi dedi ve öyle oldu dersten önce alsancakta bira içtik ve dershaneye gittik ders sonu fotoğraf çekildim onunla ve duvar kağıdım olarak kullanmaya başladım. Arkadaşlarım en başından beri biliyordu ona aşık olduğumu kızlardan vazgeç diyenlerde oldu çok denedim ama olmadı bazen sıcak bazen de harbiden soğuk davranıyordu bana herkese hal hatır sorarken bana sınıf mevcudunu sordu bir kere uzun uğraşlar sonucu arkadaşından doğum gününü aldım ve ona muhteşem bir doğum gümü videosu çektim Aralık ayında çektim videyou sıra hediyeye gelmişti çok düşündüm ve en sonunda çiçeğe karar verdim bende ev adresi yoktu dershaneye gelmesine karar verdim arkadaşlarım bunu yapma dediler bende ev adresini bulmaya karar verdim bindiği otobüsü bekledim 45 dakika falan o otobüs geldiğinde içi boştu tüm ümidim kırılmıştı eve giderken bi dedektif tutmaya karar verdim fiyat sorduğumda 2000 tl dedi hemen telefonu kapattım dershane virüs sebebi ile kapandı hediye olayı yattı ama videoyu attım nasıl buldun doğum günümü falan diye sordu ben arkadaşınızdan aldım diye yazdım ama yine ona aşık olduğumu söylemedim şuan bu satırları yazarken o hala aklımda bu yazılar ile denk gelir mi diye düşünüyorum görürse tepkisi ne olur diye düşünüyorum ama en ufak korkum yok çünkü aşk cesurları sever ve ona olan aşkımı da açıklayacağım er yada geç açıklayacağım onu hiçbir zaman unutamaycağımı biliyorum buraya kadar okuyan arkadaş sabrına sağlık :)

  • Gerek yok
    Gerek yok

    Bende bir buçuk senedir aşığım hocama gel Gorki hem hemcinsim hem de hocam bı nevi imkansız ama iletişimi kestigim an da itiraf edeceğim bı umut

  • İsme gerek yok
    İsme gerek yok

    Bende hocama aşığım bir buçuk senedir gel gör ki hem hemcinsim hem de hocaam ?? çok zor

  • GÜLİZAR
    GÜLİZAR

    Ya bence saçma değil insan seveceği insanı seçemiyor gönlü kimi isterse ona aşık oluyor hem öğretmenlerin bi çoğundan zarar gelmez o yüzden öğretmen ine aşık olanlar kendini şanslı hissetmeli unutmayın size zarar verecek birini de sevebilirdiniz

  • Olmayacağını bile bile sevmek
    Olmayacağını bile bile sevmek

    Besyo okumak için bir kursa yazılmam gerekiyordu ve bir tanıdık sayesinde bir kurs buldum her neyse günlerden cuma ; hikayem bir okulun spor salonunda başladı spor salonun kapısını açtım sağ tarafta bir köşede öğrencisiyle konuşuyordu yanımda beni getiren tanıdık vardı işte hocaya beni tanıtı konuştuk 1 dk falan hiç bir şey yoktu ya da ben farkın da değildim duygularımın ,o sıralar daha hayatımla ilgili çok fazla kararlar aldım onlar benim için ağır gelen şeylerdi belki o sıralar iyi değildim aşk ne sevmek ne onu düşünemiyorum belki neyse. Haftada 3gün antrenman oluyordu 1hafta gittim geldim falan hala devam ediyorum gidiyorum geliyorum sonra zamanla hoca ilgimi çekmeye başladı aklım da yokken sosyal medya da hesabını aramaya başladım işte merak etmeye başladım Twitter hesabını buldum ınstagram hesabını da buldum arada girip gizli uygulamadan stoklamaya başladım onunla ilgili bilgiler buluyorum falan ben bunları yaparken kendime demiyordum napiyorsun diye sadece merak edip bakarsınız biter merakınız gider ama ben sürekli spor salonunda gözümü ayırmak istemiyordum aklım sürekli hocada sigara içmek için bahçeye çıkar gelsin artık görüyüm falan diyorum sürekli hoca parkuru nasıl yapıcağımızı anlatırken sürekli göz göze geliyoruz son zamanlarda gözlerimi bazen kaçırmaya çabalıyorum çünkü onun gözlerine bakarsam daha çok bağlanacağım diye içimde korku var bazen o beni izliyor diye heycanlanıp o engelleri devirdim kaç defa
    Yaşını bilmiyorum hala mesela ve diyorum ki yani hoca yani yaşı çok büyük olmasada ona hocam diyorsun ve nasıl olucak kendini kandırıyorsun demeye başladım kendimi yiyip bitiriyorum hocaya aşık olamasın diyorum belki tanıdıkdan dolayı seninle ilgileniyor diyorum yeri ve zamanı değil senin aşık olman diyorum kendine gel dedim hala diyorum ellimde değil onu izlemeden duramıyorum hayal etmeden yapamıyorum gözümü kapatigimda aklıma geliyor o kadar güzel geliyor ki hemde kimse bu kadar güzel gelmemişti kalbime onugöremiyeceğim 4 ay sonra kurs bitiyor olmayacağını bile bile sevmek diyorum bende buna

  • Gizli
    Gizli

    Mehmet alemdar sana aşığım ama secde az yaşamıyor bize senin suçun??

  • Lale Nur
    Lale Nur

    Aslında o kadar da zor değil. Bir kaç kez yaşadım. Her halde baba yokluğundan. Sevgiyi onlarda bulup yanlış anladım. Hatta ilki üç sene sürdü.Tarih öğretmeniydi okulda. Dördüncü senenin ortasında ya ben değiştim ya da o. Bi' soğukluk oluştu aramızda. Aramızda demeyelim de, benim ona olan ilgim sönmüş, onunki başlamıştı. Belki de bende olan değişiklikten ötürü. Sürekli yanıma gelir, sorun olup olmadığını sorar, şakalaşır, ilginç bilgiler paylaşırdı. Eskiden ne çok araştırdım onu. Hakkında her bilgiye sahip oldum. Neleri sever, nelerden nefret eder, nelere alerjisi var, hastalıkları, soy ağacı vs. Sanki en mükemmeli oydu. Tabii yaş farkı da fazlaydı. Evli olduğunu ne yazık ki çok sonradan öğrendim. Büyük oğlu okula başladığında. Duyar duymaz beynimde kurduğum itiraf cümlelerini yok ettim. Aile yıkmaya sebep olmamak için elimden gelen her şeyi yaptım. Sonunda kendim olmaktan uzaklaştım. O bendim yani, sanki ben onunla birlikte var oluyormuşum gibi. Her gün ondan nefret etmeye sebep aradıkça, onu sildikçe başka biri oluyordum. Kaba, agresif ama sakin, düşünceli, sanatsal ruhlu. Onunla birlikte oluşturduğum tüm huylarım bitti. Aynı dizileri/filmleri izleyip, aynı şarkıları dinlerdik. Bunu bile isteye ben yapmıyordum. Tesadüf...
    Tam üç sene 4-5 ay boyunca hayali benimle oldu. Şimdi ne diyeyim, Allah mutluluklar nasip etsin.
    Diğerleri ise kurs öğretmenlerimden oluşan duygular oldu. Yine aynı şeyler yaşandı ama tam olarak değil. İlki kadar saplantılı değildim. Haklarında çok az şey biliyor, ama buna rağmen sınıfta bize sergilediği kişiliklerine aşık olduğumu sanmıştım. Hala derslerine giriyorum ve gayet normal. Derslerinde çok iyi olmasam da çabalıyorum. İkisi de mükemmel insanlar. Ama kimyacıyla pek anlaştığımız söylenemez. Matematik öğretmenim çok iyi ama. Şimdi her üçü benim için değerli, minik, çocukluk anısı gibi kaldı.
    Sözüm odur ki, olmayacağını bilmelisiniz. Yaş farkı çok ve evli ise tabii. Zamana bırakın, yeni hobiler edinin, yeni insanlar tanıyın. Hepsi geçecek.

  • mutsuz
    mutsuz

    Yaşlı-evli-çocuklu olması dısında her sey guzeldi..... Ama akıllı insanlara daha çok acıtıyor. bildiginiz öğütleri dinliyorsunuz salak yerine konuyorsunuz...

  • merve kurtulus
    merve kurtulus

    benn fizik hocamii cok sevioooruumm amma asik degilim yani asik olmak gibi hiss degil ammma
    HOCAMIZ UZGUN OLDUGUNDA sanki icimizde bir sey burkuluyorr sinifda ogrenci ve ogretmen gibiyiz amma sinif disarisinda iki arkadas gibiyiz yilllik geldi amma oonun gitmesini istemiyoruz butun sinifla ogle amma beni daha cok seviyor bazende qicik ediyorr
    amma hem en iyi hocamizz hemde en iyi arkaedasimizzz

  • Onur Taşan
    Onur Taşan

    İçinden çıkamadığım durumdur. Kafayı yiyeceğim.

  • gizlilik
    gizlilik

    bence hocama aşık oldum ama onun kadar tatlı bir insan olduğunu düşünmüyorum hayatta
    ama yüzünü görünce biran kalbim duracakmış gibi hissediyorum ama onunla son yılımız o yüzden çok ama çok üzgünüm keşke hayatı istediğimiz zaman durdurabilsek veya geriye alabilsek herzaman yüzünü görmek isterdim canımın
    t :)

  • tuğba kaya
    tuğba kaya

    bnede aşık oldum galib afen hocama seni anlıyorum melek ardaç belkide dünyanın en saçma ve kötü şeyi ama gerçektende insanın bakınca aşık olası geliyor çok tatlı bir dugu

  • tuğba kaya
    tuğba kaya

    bnede aşık oldum galib afen hocama seni anlıyorum melek ardaç belkide dünyanın en saçma ve kötü şeyi ama gerçektende insanın bakınca aşık olası geliyor çok tatlı bir dugu

  • nrgzdkt
    nrgzdkt

    şöyle bir tebessümle anımsarsınız....

  • Nazlı Menşur
    Nazlı Menşur

    Hiç aşık olmamış var mdır ki? Son derece masum ve temiz bir duygudur..

  • melek ardaç
    melek ardaç

    ben ortaokul 4'e gidiyorum matematik öğretmenime aşığım o her nöbetçi olduğunda onun yanına gidiyorum onun yanındayken hiç olmadığım kadar mutlu oluyorum hatta liseye geçtiğimde bile kendi okuluma ziyarete gelmeyi planlıyorum sırf onun için mezuniyet balosunda çok güzel giyinmeyi planlıyorum test çözerken ara ara yanıma oturuyordu sırf heyecandan sıranın bir ucuna oturuyorum onun gözüne girebilmek için matematik ders ortalamı 100 yaptım bana ara ara sen sayısalcı ol filan diyor orada ona açılasım geliyor ama sırf kendimi rezil edip küçük duruma düşürüp onu tamamen kaybetmekten korktuğum için açılamıyorum ama içim içimi yiyor çok seviyorum of ben ne yapacağım of.

  • İbrahim emre
    İbrahim emre

    7.sınıf ve öğretmene ask ama bazen utanıyorum.ama onsuz olamıyorum.

  • Semra Siyah Kapak
    Semra Siyah Kapak

    Çok hoş bir duygu..saf ve temiz.. tabi eğer küçükseniz
    Ünv.de bu deneyim pek zevkli olmuyor