Yasin Sarıahmet

Gitme, kör ambarlara doldurup yaşanmamış yarını,
Koparma yüreğimin halkasından tek bir palamarını.
Ne sen gemisin, seyir defterini hasret denen şairin yazdığı,
Ne ben rıhtım, vurdukça yaralı göğsüne dalgaların azdığı.

Gitme, sönmüş bir yıldız gibi sonsuz boşluğa kayarak,
Ve son kez gülmüş gibi ardında parıltılar bırakarak.
Ne sen ışıksın, değdiği her cisimde bir başka renge giren,
Ne ben maden, yedi kat altında yerin karanlıkla bekleşen.

Gitme, çalıp en uzun sessizliği terli alınlarına duvarların,
Farkı kalır mı bu ev ve sisler içinde beliren mezarların?
Ne sen bir çelenksin, üzerinde solgun kan gülleri taşıyan,
Ne ben mozole, bir kabrin kaskatı göğsünde üşüyen.


Kayıt Tarihi : 8.5.2019 09:51:00
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • HOŞ SES VEREN KELAMLAR

    Gitme, çalıp en uzun sessizliği terli alınlarına duvarların,
    Farkı kalır mı bu ev ve sisler içinde beliren mezarların?

    TEBRİKLER

  • Ne güzel ifadeler...Beğeniyle okudum.
    Yüreğinize, kaleminize sağlık...

  • mezarlığı,ordaki havayı tanımlayan güzel bi çalışma..eyvalla



    Ne sen bir çelenksin, üzerinde solgun kan gülleri taşıyan,
    Ne ben mozole, bir kabrin kaskatı göğsünde üşüyen.


  • ahmet tek
    ahmet tek

    insan şişiyor şiirlerinizde.hep aynı imgelem aynı ezber.taklit

    Yasin Sarıahmet

    Şiirlerimin sizde uyandırdığı şişkinlik hissiyatı için özür dilerim beyefendi.
    Yorumunuzun diğer bölümüne gelince aynı imgelem dediğiniz şey şiirde şairin imzasıdır.
    İlk bakışta şiir hangi şaire ait olduğunu genelde o imzadan tanırsınız.
    Ezber dediğiniz şeyde sanırım tarz oluyor.
    Taklit meselesine gelince akla gelen ilk şair eleştirisidir ciddiye almamı beklemeyiniz lütfen.
    Son olarak siz de değerli çalışmalarınızı gönderir iseniz zevkle okur ve faydalanmaya çalışırım.