Antoloji.com

El Aldı Gitti Şiiri - Erzurumlu Emrah

Şiir
Antoloji.com ŞiirKitapcEtkinlikler cŞarkılar cResimcForumcNedir?cÜyelercGruplarc Mesajlarım
Şair Erzurumlu Emrah Erzurumlu Emrah bu nedir >>Popülerlik=5/5
Hayatı  Şiirleri  Forum  İstatistikler  E-Kitap  Zevkler 
 << Önceki ŞiirErzurumlu Emrah ŞiirleriSonraki Şiir >> 
El Aldı Gitti

Çağrışır bülbüller gelmiyor bağban
Hoyrat dost bağından gül aldı gitti..
Yüz bin mihnet çektim bir bağ bezettim
Yari ben besledim el aldı gitti..

Nice mihnet çektim bin daha gerek
Hayli ômür ister bir daha görek
Nazlı yarim aldı o kanlı felek
Aktı gözüm yaşı sel oldu gitti..

Nazlı yardan kem haberler geliyor
Dostlarım ağlıyor düşmanlar gülüyor
Dediler ki sefil Emrah ölüyor
Kimi kazma kürek bel aldı gitti..
 

Erzurumlu Emrah

 
SİZCE BU ŞİİR NE HAKKINDA Şiiri Etiketleyin Nedir?


Şu konularda daha fazla şiir: Dost, Çiçek

 
 
 
Bu şiiri Antolojim'e ekleyeceğim
Bu şiiri bir arkadaşıma göndereceğim
E-kart olarak gondereceğim
Şiire puan vereceğim

puan
6.7 10
(67 kişi)

 

yaz | oku

 

Facebook'ta
Bu Şiiri Paylaş
 
 << Önceki ŞiirErzurumlu Emrah ŞiirleriSonraki Şiir >> 
El Aldı Gitti Şiiri Hakkında;
Bu şiir ile ilgili düşüncenizi paylaşın:
 
VELALOVE: SEVGİLİ KEMAL BEY BİZDE ANADOLUDA VARIZ . BİZDE ANADOLUNUN ÇOĞU İKLİMİNDE YAŞADIK . BİZDE ANADOLUNUN HER ÇEŞİT SÖYLENCELERİYLE BÜYÜDÜK . SİZİN ŞİİR ANLAYIŞINIZ SİZE , BENİMKİ BANADIR . SIRF ANADOLU BENİ BEĞENMEYECEK VEYA ANADOLU BENİ ÜNLENDİRMEYECEK YİNE VEYA ANADOLU BENİ ÖLÜMSÜZLEŞTİRMEYECEK DİYE ŞİİR ANLAYIŞIMI DEĞİŞTİRİCEK DEĞİLİM . SİZİN ANLAYIŞINIZ ÇİRKİN BİR DÜNYAYI KABULLENMEK OLABİLİR , BEN ASLA KABULLENMİYORUM . BU İNSANIN ETİK SORUNUDUR . BİR ŞAİR HALA LAY LOM LOM ŞİİRİ YAZIYORSA ÇÜRÜMÜŞLÜĞE ORTAK OLUYOR DEMEKTİR . BENİM DEMEK İSTEDİĞİM ARTIK HERKES İÇİN MUTLU BİR ÇAĞ GELSİN . BEN SİZİN GİBİ ÜN PEŞİNDE OLMAK İÇİN ÇIKMADIM BU YOLA . İNSAN OLMANIN GEREĞİNİ YAPIYORUM . ÇEŞİTLİ TOPLUMSAL KONULARDA KARŞILIKTA DURAN ŞİİRLERİ HEP KÖTÜLÜYORSUN . VARSIN ANADOLU BENİ ÜNLÜ YAPMASIN . ŞAN PEŞİNDE DEĞİLİM , BEN SADECE SÖYLER VE ONU YAŞARIM . VARSIN KEMAL İŞPİR BİNLERCE YILIN ŞAİRİ OLSUN . BENİM İÇİN DEĞERİN YOK . YUKARIDAKİ CANIM ANADOLU KOKAN ŞİİRİME SAYGIDAN DOLAYI TARTIŞMAYI SONLARDIRIYORUM .......

1 person liked.
1 person did not like.
Mehmet Binboğa: Lara Hanımefendi, profilinizdeki meryem resminden etkilenerek okuyoruz yazdıklarınızı ve bu yazılar bize fazlasıyla uhrevi geliyor; mümkünse başka bir resim koyar mısınız? Zira yazdıklarınıza karşı çıksak çarpılacağımızdan korkuyoruz :)) Eskişehir'den bir grup öğretmen adına Nazım Nazım. Saygılar efendim.

1 person liked.
1 person did not like.
Nevin Subaşı: ercişli emrah ile erzurumlu emrah arasındaki 200 yıllık süreç şunu göstermektedir ki halk ozanlarının söyleyiş tarzındaki mütevazılık (kayda gereksinim duymayan ve geleneksel alışkanlıklar nedeniyle ( bknz: anonim halk eserlerin fazlalığı ) nesilden, nesile aktarım sisteminin problematik yönünü temelde kanıtlar niteliktedir. günün şiiri sayfasına ilk asıldığında tarifsiz bir incinmişlikle ifade etmeye çalıştığım çokseslilik; kaynağı belli olduğu halde yitirilen bir sevgiliye uzaktan bakmak kadar üzülmemin sonucuydu semsef rumuzlu şiir dostunun ifade ettiği gibi delile dayandırdığı bu karışıklığın giderilmesi dileği ile tesekkür ediyorum. maalesef içinde yer aldığımız şiir antoloji sunumu, bu tip kayıtlardaki başarısızlığını sürdürüyor. (bkn: helil cibran - ey kavmim şiiri hakkında tartışmalara duyarsız kalındığı gibi) ayrıca naci kasapoğlu arap1 isimli şiir dostumuzun hâLâ bir şiir sayfasından mahrum olduğunu da anlıyamıyorum. fakat şunu anlamamış olmayacağından da eminim kemal ispir’in ifadesiyle; halklar ozanlarını daima kalplerinde yaşatır. böylece oldukları derya içinde sonsuza dek yüzerler. sevgilerimle

1 person liked.
1 person did not like.
Nadir Şener Hatunoğlu: Saygı ile,, Şiir hangi Emrah'ın sorusu dursun. Bu şiir, dil üstünde kaymak gibi kayıp eriyor. Şiirin de böyle olması gerekmez mi? Nur içinde yatsın. Değerli hemşerim Xalide EFENDİYEVA'NIN, 'çağrışır' sözcüğüne takılması doğru. Ancak sanırım şair, bülbüllerin koro halinde çığrışmasını da hayal etmiş olabilir. Kafkasya Türkçesi'nde, Erzurum'da, 'görelim' yerine 'Görek' pek yaygındır. Değerlendirme yapan herkese -şiir adına- saygılarımı sunuyorum. *Nadir ŞENER HATUNOĞLU: matematikçi-bilim uzmanı*

1 person liked.
1 person did not like.
semsef: hatta 2003 tarihli antoloji paylaşımında da Ercişli Emrah olarak görünüyor bu şiir.. linki tıklarsanız görürsünüz.. http://www.antoloji.com/cigrisir-bulbuller-siiri/

1 person liked.
2 person did not like.
semsef: yalnız bu şiir Ercişli Emrah'a aittir!!! yetkililerin bunu önce araştırıp, sonra düzeltmelerini rica ediyorum.. araştırılırsa bir çok kaynakta (trt arşivi dahil) görülecektir.. ilginize şimdiden teşekkürler..

1 person liked.
1 person did not like.
Lara Açanba: Güzel olan ne varsa bildiğiniz... veya şöyle diyelim... çirkinlik aslında güzelliğin aynası değil midir… o değil midir...bir diğerinin peçesini kaldıran...(ve siz değil misiniz) ...insanın bütün çirkin bildiği şeyler aslın da...sadece bir ışığın yanlış kırılması...ve güzellik tam tersi bir yanılma değil mi...öyleyse...bir şiire ne vakit güzel deriz de...çirkin bazen şiir oluverir...bugün nedendir bilmiyorum...böyle bir yazı var avuçlarımda...öylece kendi kendini yazıyor size...ve ben hiç dokunmadan bırakıyorum kalemimi kendisine...garip bir şiir zevki var diyor...bana ve sonra bilgiç bir gülüşle mesela….zamanın bütün kralları ve maskaraları aslın da kendilerini tanırmışta falan filan...şiir o vakit canı sıkılmış olarak çıkıyor evrenin yeryüzüne...kış olsun… yaz olsun... şairler gelip geçiyor... kararsızlık bir dünyanın en aydınlık penceresini nasıl karartırsa... şiir çekiliveriyor...ırklardan...milletlerden...ölüyoruz sonra hep birlikte...şiirsizlikten...ne kötü bir senaryo...neden mi...şiir topraklarının gerçek hakimi gibi görünürken...kaç asırdır süren bir savaşın ve ölümün yanlış ve zamansız adresinde mi oturur...veya şair EMRAH geçerken Erzurum dan...onu iyi tanır mıydınız? ..elbette tanırdınız... şiir aslında savaşın tam da ortasında doğmuştur...adı veya nereli olduğu pekte önemli değil...bir cephe gerisinde...veya pencerenin önünde...Türk halısı serili bir salonda veya...Fransız mutfağının bahçesinde...havuzlu bir villanın fakir ambarında...saraylı bir aşkın...en pervazsız...salon sohbetlerinde...gördüğünüz gibi...o her yerde..ve siz onu iyi tanıyorsunuz...şiir bizi görseydi...olduğu gibi biz biz iken yine sever miydi...veya biz hala onun peşinden koşar mıydık...sorular hiçbir vakit şiirin defterinden eksilmez..ve insanın anatomisi...sadece atomun en küçük parçasına şiir yazacak kadar onu iyi tanırken...biz hala burda olmaktan...düşmanlarımızı arkamızda bırakıp...sırtımızı dayar mıydık şiire...hepsinin cevabı bugün...sende..ve onlarda..öyleyse şiirin çokluğu ve azlığı bağışıklık sisteminize hiçbir zaman zarar vermeyecek...ırklar ve milletler…şiir var olduğu süre …ölüme şiir yazacak kadar doğmaktan vazgeçmeyecektir…sevgilerimle

1 person liked.
1 person did not like.
Perihan Pehlivan: kutlarım. sade ve anlamlı.

1 person liked.
1 person did not like.
Xalide Efendiyeva: 6+5 ölçüsüyle yazılmış aşık şiiri, yaşayan ve yaşatan, beğendim bu koşmayı Dördüncü bendin bir ve üçüncü mısrası 4+4+3 olmuş Bence 'çağrışır' değil 'çağırır' olmalı çünkü mısranın sonunda 'gelmiyor' demiş şair. Dördüncü bentteki hatayı da arkadaşlar söylemiş zaten. Bu şairin hatası değil Nur içinde yat, şair.

1 person liked.
1 person did not like.
Hak şahini: 'HER ŞEY EZELDEN KADER İLE TAKDİR EDİLMİŞTİR, KISMETİNE RAZI OL Kİ RAHAT EDESİN!'

1 person liked.
1 person did not like.
Daniyal Mehmet Güneş: Şiirin Anlatımı Evrensel şairimiz Yunus Emre Ve Divan Edebiyatımızın özellikleri ile yıkanmış bir eser ifadeler.Terkipsel anlatım olsada anlaşılabilinyor.Saygı göstermek ilke yıllanmış eserler Müzedeki Cevherler-kıymetler derecesinde...Ömür geçsede tazeliğini her zaman koruyacak

1 person liked.
1 person did not like.
Yüksel Nimet Apel: Yüzyıllar ötesinden bize seslenen büyük ozana rahmetler dileyerek aldığım ilhamla bir kaç dörtlükle ben de katılmak istedim. peçesini takmış yüzün görmezem deli divaneyim özüm bilmezem ala geyik gibi kaçar gider de korkutmak istemem peşe düşmezem yar da yaren gibi bırakıp gitti bunca yıl hasretlik canıma yetti karşıma dağ çıktı yol da bilmezem ceylanım karacam darıldı gitti aşığım dağları deler geçerem yar elinden olsa zehri içerem orak oldu düşman ömrümü biçti yardan geçemem de candan geçerem ondan başkasına yoktur minnetim yüreğim karardı çürüdü etim ömrüme kast eder çukur kazarlar bu dünya işinden elimi çektim sözü uzatma der konula nokta gözüm yollardadır gönlümse hakta Nimeti de burda pes etti gitti yapacak bir şey yok bu son durakta Yüksel Nimet Apel. Kurula teşekkürler, şiir sever dostlara, nezih yorumlarıyla katkılar yapan; kadir kıymet bilen değerli katılımcılara en kalbi sevgilerimle selamlar.

1 person liked.
1 person did not like.
Nsi/Nadir Sayin: Erzurum'lu Emrah..ustamıza ne haddimize, ama biraz önce ki dörtlügüm acemi bir kopya olmuş. Nitekim ayak uyakları hece ve vezinli şiirlerde olmazsa ahenk bozulur ..ve tam o kopya da olmaz.. Onun için ..dörtlüğümün son dizesinde ki ‘toz’u ‘yel’ e çevirdim.. Ve hâlâ tam kopya olmadı çünkü; ..iki kere ‘oldu’ da olmaz…bir dizede. Onu da ‘aldı’ yaptım… Fakat..-) yine de mükemmel kopya olmadı..’külüm’ demişim..Bu da şiirin mantığına tam uyum içinde olmamış..onu da ‘toprak’ ettim gitti.. Üstelik ‘örtüler’ demişim..’t’eksik..o da ‘örttüler’ oldu.. Bir var harf eksikliği hece düzeni değiştirmedi..yoksa tam kopyalamada yine SINIFTA KALACAKTIM ve yanmıştım.. Anlayacağınız gibi..işte şiir kopyası dahi bir harf, hece hece..sözcük sözcük..bu gıdım ..gıdım..Yani şairiz hepimiz şair olmaya da.. yetkinlik te, sizi bilemem ama, ince uzun bir yoldayım… Ayrıca sözü gelmişken burada özellikle vezinli şiirler için şu kıstası iletmek isterim..Vezinli şiir özde yürekten gelir ve bir ilhamla gelir… Kağıda dökülür..Ancak ‘kuluçkaya’ yatırılır, yani dinlendirilir… Şiirin özü olduğu gibi kalır ve zamanla o vezinli şiirin hece sayısı, bazı sözcükleri, duraklamalar ve sairlerde gerekiyorsa düzenlemeler yapılır ..Vezinli şiirin olmazsa olmazından teki de ayak uyaklarıdır! Vezinli şiir çok sevdiğim bir tarzdır..Ama evet onda da ince uzun yoldayım! Neyse…sonuç olarak hangi dize çıktı ortaya: ‘Toprak oldu tenim yel aldı gitti’ Dörtlük ise: Gömüldüm örttüler üstümü anam Yoldaşlar gözünde yaş aktı bitti Sen neden yoktun mezarda canan Toprak oldu tenim yel aldı gitti Saygılarla..

1 person liked.
1 person did not like.
love and life/İbrahim EROĞLU: Tükenen şiirler değil; Baharlarımdı.! son çığlıklarıydı; Kalemin, gecenin, sözlerin.... ayakları dışarda kalmış gecelerimdi, umutlarımdı; en çocuksu, en AŞK.. ..... ...............

1 person liked.
1 person did not like.
Nazır Çiftçi 2: HALK ŞİİRİ örneklerinden şahane bir eser. Edebiyatımızın yüz akı. 11'li hece ile yazılmış ve dilimizi uslıkla kullanmış,akıcı ve çok muhteşem bir yapıt. Tanrım rahmetini esirgemesin. Daha nice yüz yıllara.Nur içinde yat.Seçici kurula saygılarımla.Nazır Çiftçi Ankara 30.11.2010

1 person liked.
1 person did not like.
kanra545: Söyleyene değil,söylenene bak demişler.. Kemal hocam ın uzun yorumunun özeti olsa gerek. Güzel şiir.150 yıl olmuş göçeli.Allahtan rahmetler dilerim.

2 person liked.
1 person did not like.
Nsi/Nadir Sayin: ' Gömüldüm örtüler üstümü anam Yoldaşlar gözünde yaş aktı bitti Sen neden yoktun mezarda canan Külüm oldu tenim toz oldu gitti' **** Sadece Anadolu halkına değil, tüm Türkiye ye hitap eden; Türkü seslendiren santcının nerdeyse pek çoğunun seslendirdiği türkü, ama kimi santcılar tarafından daha da modern türkü bazında söylenen kısaca halka mal olmuş ve günümüzde de nerdeyse günlük olarak dinlediğimiz bir ozanımızın eseri.. Tabii ki gurur duyarız… Ama şunu da irdeleyelim ki çok kopyacı bir yapımız da var. Özellikle halk ozanlarıza onların eserlerine kopyacılıktan bahsediyorum… Ancak bu saf ve zararsız bir kopya diyebiliriz.. Yani bu kopya imtihan sorunlarının kimilerine peşkeş çekilerek kopyalanmasına benzemiyor.. Ne var ki bunun karşılığında ya da yanında üretim de olmalı.. Fakat işte bu biraz sakat mesele toplumumuzda.. Özenti ve kopya adete içimize işlemiş ve onsuz yapamıyoruz.. Bilakis şiirde ve şairlikte mutlak bir üstat ya da ozanlardan ilham alınır, ama şiir ve şairin nihayetinde varacağı bilinçli gidişat kendi tarızını oluşturması ve kopyalamak değil ürtmesidir… Neden? Anlatayım: Şiir yazmak bir başlanğıç/sonuç değil, bir süreçtir. Aynı bir üniversite ögencisinin tez hazırlama yılında kendine verilen verilerle araştırmaya koyulup tezinin konusunu, işleyişini ve varacağı sunuçu üretmesidir. Bu süreci izleyen her kişi ‘tez’ i başarılı bulunursa ortaya has bir ürün çıkar. Bizlerin bu alandaki üniversitemiz ise hayat üniversitesidir ve tezimizi nihayetinde onaylayacaklar ise okuyuculardır. Bizler her biriniz kendi farklı farklı seçtiği konularla, yetenek ve araştırmalarımızla sınıf arkadaşlarıyız. Kimimiz birinci sınıfta..kimimiz..üniversiteye girme hazırlığında ve kimimiz tez yılındadır, kimimiz ise diplomalıdır. Öğrencilerin sınıfını geçmesi/imtihanı başarıyla bitirmesi ve nihayetinde diploması öğrenci arkadaşları tarafından onaylanmaz. Öğrenciler yapsa yapsa ancak bir birini teşvik eder..yardım eder..paylaşır ürünlerini ve eleştiriler getirir. Bu alanda diploma halktan/okuyucudan alınan onaydır. Ama siz bu gerçeği vurgulamaz ve teşviki yapmazda aynen falanca öğrencinin gibi ‘tez’ olması gerekliliğini devamlı kafalara işlerseniz, alın size 50 öğrenciden 40 tane kopyalanmış tezler.. ‘Dağlar seni delik deşik ederim..Dağlar seni delik deşik ederim.” Yada biraz o ilhamla: 'Seni delik deşik ederim dağlar” veya “Delik deşik ederim seni dağlar” dön dur, kopyala vur bir üretilmişin etrafında. Yüz tane sesi güzel, cinsi güzel şarkıcı/türkücüden seksen tanesi aynı parçayı söyle babam söyle. Sonuç, şairin her şiirini yazımında etkilenme olsa da nihayetinde o kişiye has tarz üretimindeki önemi, kendimce vaz geçilmez bir kıstas olarak görüyorum. Onun için -dedimya içimize işlemiş kopyalama ve bunu derken ben de onun içindeyim, dışında değil- Onun için ki bu şiirin (türkünün) etkisinde kalarak yazdığım yukarda ki dörtükle başladım bu yoruma! Ancak sanıyorum bu arda yavaş yavaş kendi tarzımıda, ilham ve toplum sorumluluğu zenginliğinle, kendi has tarzımı da yerleştirme yolundayım. Ve bunları derken, zaten pek çoğumuz burada şöyle ya da böyle yoryumuyla olsa da kendini ifade ediyor bence, herkesin bu boyutta kendini yorumuyla ifade etmesi bize zenginlik ve özellikle gerçektende burada ciddi yorum yapan şairlerimizin daha iyi tanınmasını/bilinmesini yansıtır inancındayım.. Çünkü; Şiir yazdığını sanan ya da şair, ozan kendi bünyelerinde yapacağı en hayırlı ve edebiyata olacak katkısı, kendi içlerinde birbirlerine kökeni pozitif olan paylaşım, eleştiri ve özeleştiridir. Bunun haricinde yargılayıcı/önyargılayıcı bir tutum o kişinin ahkam kesmesi anlamından başka bir şey değildir. Bir diğer anlatımla şair başkalarını değil kendini anlatmalıdır! Saygılarla..

1 person liked.
2 person did not like.
Meneviş Köylü: bu ne güzel bir sabah, bu ne güzel bir isim. yaşadigimizin belirtisi.

1 person liked.
1 person did not like.
Saliha Değirmenci Yavaş: Şiiri yazarken duygulanan şimdi nerede..biz nereye doğru yol almış,koşa koşa gidiyoruz..Ruhu şad-olsun.. Sayın seçici kurul bütün rafları indirerek mi buldunuz bu şiiri..Bana göre güzeldi şiir..Kaldırıp yakmamalı konulan bir noktayı bile..Çünkü geçmişin duyguları var bir tek noktada..Evet bir noktada kocaman duygu yatır...Şiir çok kötü değildi evvelkilerle kıyaslayınca....

1 person liked.
1 person did not like.
Onur BİLGE: ELLERE VERDİN Bir gün bulut bulut bindin dağıma Ovamı düzümü sellere verdin. Azap olup, indin umut bağıma Ürünü toplayıp ellere verdin. Nasıl sonuçladın sorgularımı? Nereye hapsettin tutkularımı? “Seviyorum” dedim, duygularımı Yüksek gerilimli tellere verdin. Bütün haklarımı o haksızlara Koşma fırsatını ayaksızlara Elmas küpeleri kulaksızlara Sırma tarakları kellere verdin. Neler düşlemiştim, senle beraber Nerde hayallerim, aşktan ne haber? Arada bıraktın, senden bihaber Tüm ümitlerimi yellere verdin. Gelinlik giydirdin, düğünler ile Sofralar kurdurdun, öğünler ile Gözyaşı döktürdün; say, günler ile Akıllı yok muydu, dellere verdin? “Ölüm çare olsun, bitsin! ' demiştim 'Zehir oldu hayat, gitsin! ' demiştim 'Atın denizlere, yitsin! ' demiştim Cesedimi çamlı bellere verdin! Onur BİLGE

1 person liked.
1 person did not like.
Bu şiir hakkında yazılmış 25 adet yorumu okumak için tıklayınız.
 
Bu şiir ile ilgili düşüncenizi paylaşın:

Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
 Bu Şairlerimizi Okudunuz mu? (bu da ne?)
Muhammet Emin Bozy...
Gülay Atilay
Fırat Kuşcu
Osman Balkıs
Muhammed Taran
Orçun Kınay
Canan Ereren
Rûmet Tîamat
 Bu Şiirimizi Okudunuz mu?
Kal biraz (Selma İzcimen)
 TOP 100 Şiirler
1  Beklenen  (Necip Fazıl Kısakürek)
2  Ben Sana Mecburum  (Attila İlhan)
3  Ağlamak İçin Gözden Yaş mı Akmalı?  (Victor Hugo)
4  Bence Şimdi Sen de Herkes Gibisin  (Nazım Hikmet Ran)
5  Anlatamıyorum  (Orhan Veli Kanık)
6  Hasretinden Prangalar Eskittim  (Ahmed Arif)
7  Ayrılık Sevdaya Dahil  (Attila İlhan)
8  Kaldırımlar 1  (Necip Fazıl Kısakürek)
9  Ben Senden Önce Ölmek İsterim...  (Nazım Hikmet Ran)
10  Sakarya Türküsü  (Necip Fazıl Kısakürek)
» Tüm Top 100 Şiirler
 Konularına Göre Şiirler
Aile
Barış
Kadın
Allah
Bebek
Mutluluk
Ankara
Doğum Günü
Ölüm
Anne
Dostluk
Özlem
Asker
Gurbet
Savaş
Aşk
Hasret
Sevgi
Atatürk
Hayat
Sitem
Ayrılık
İhanet
Vatan
Baba
İstanbul
Zaman
 Günün Şiiri
Sonsuz Terazi (Fatma Şengil Süzer)
  - tiklayin - Bu sayfaya link ver - tiklayin - Bu sayfayı birine gönder Bu sayfada hata var!  

(c) Antoloji.Com, 2014. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Antoloji.Com'a aittir. Sitemizde yer alan şiirlerin telif hakları şairlerin kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır. Yayın Hakkı Notu.
Şu anda buradasınız: El Aldı Gitti Şiiri - Erzurumlu Emrah

Antoloji.com
23.10.2014 00:41:59  #.239#
[39480]
  » Şiir  » Kitap  » Etkinlikler  » Şarkı Sözleri  » Resim  » Forum  » Nedir  » Gruplar  » E-Kart  » Sinema  » Haber  » İletişim
 Antoloji.Com   » Hakkında   » Künye   » Yardım   » İnsan Kaynakları   » İletişim   » Seçim  
[Hata Bildir]

#39480 ##4380